Ai o reclamație la adresa noastră?

Echipa BUSINESS BROKER se preocupă permanent de calitatea serviciilor și produselor de asigurare intermediate clienților săi. Comunicarea părerii dumneavoastră este foarte importantă pentru noi, deoarece ne oferă prilejul de a identifica potențialele probleme și de a lua măsuri pentru îmbunătățirea relației cu dumneavoastră.

Ne puteți contacta prin una dintre modalitățile de mai jos:

E-mail:

office@brokeralba.ro

Fax:

0258/815111

Posta:

Alba Iulia, str. Andrei Muresanu, nr. 48

Vă rugăm să ne transmiteți datele dumneavoastră de contact și modalitatea de comunicare preferată astfel încat să vă putem transmite raspunsul nostru cât mai curând posibil.

Toate petițiile sunt înregistrate în Registrul Unic de Petiții, indiferent de modalitatea de primire a acestora: prin registratură, prin poștă electronică (e-mail), prin sistemul on-line. Pentru petițiile primite prin una din modalitățile mai sus menționate, BUSINESS BROKER transmite un raspuns oficial la adresa indicată de către petent (prin e-mail sau prin Posta Română/curier postal).

BUSINESS BROKER răspunde petițiilor primite direct de la petenți, în termen de maximum 30 de zile de la data înregistrării petiției, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă, conform Normei ASF nr. 18/2017.

Te rugăm să completezi cu atenție toate datele tale de contact pentru a îți putea trimite răspunsul nostru în termenul legal, dar și dacă este cazul, pentru a te asigura că te putem contacta pentru informații suplimentare în vederea pregătirii unui răspuns complet.

Atenție!

Reclamațiile primite prin telefon nu se înregistrează;
Petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petentului (nume, prenume, adresă, date contact) nu se iau în considerare și se clasează, cu mențiunea “LIPSĂ DATE PETENT”.